De GeKsTe reis OOIT

Het heeft even geduurd.....

free hit counter

vrijdag 13 december 2002 7:28

Hallo iedereen,

Hier is dan eidenlijk weer een bericht van mij vanuit Australie. Het heeft even geduurd en ik weet niet waar ik was gebleven. Er is veel gebeurt in de tussentijd. Maar goed ik zit hier dus nog steeds in Australie en ik ben weer begonnen met reizen. Ik was namelijk even een beetje gestopt met reizen en ben 7 weken in Cairns geweest. Ik denk dat ik gebleven ben dat ik in Darwin was en dat ik naar Cairns zou gaan.

Ik ben dus vanuit Darwin naar Cairns gevlogen en toen in Cairns ben ik in 1 van de 40 hostel in-gecheckt. Het bleek een prima hostel te zijn, want je kreeg gratis internet en elke dag een gratis avondeten. En dat voor een vrij lage prijs. Dat zit dus wel goed. De volgende dag ontmoette ik in de stad twee vrienden die ik ken vanuit Sydney. Barry en Martin.

Zij hadden in Sydney een auto gekocht en waren langs de oostkust naar Cairns gegaan. En zij waren toevallig ook net in Cairns aangekomen. Ze vertelden me dat ze binnen een aantal dagen naar Cape Tribulation wouden. Dat is een toeristisch natuurgebied. Ik wou er ook wel graag naar toe en ik vroeg of ik mee kon. Dat vonden ze direct goed. Op diezelfde dag raakte ik nog in gesprek met een Nederlands meisje, in het internet cafe waar we zaten.

Na een snelle kennismaking vertelde ook zij dat ze naar cape Tribulation wou. We hadden toevallig nog een plaatsje vrij in de auto dus zij kon mooi met ons mee. Dat wou ze in ieder geval wel heel graag. Zo gezegt zo gedaan. Na 3 dagen zijn we vertrokken naar Cape Tribulation en het was ongeveer 1,5 uur rijden. We hebben een camping gevonden en 's avonds hebben we een nachtwandeling gemaakt door het regenwoud. Veel wilde dieren gezien, best avontuurlijk.

De rest van de 4 dagen in cape tribulation zijn we naar het strand geweest. Daar rondgelopen en ook door het regenwoud gelopen. Ook hebben we nog vleermuizen gezien, die we ook vast mochten houden. Best cool. na de vier dagen zijn we weer terug gegaan naar Cairns en zijn de dag nog samen gebleven. Maar de volgende dag zouden Barry en Martin weer verder reizen naar Alice Springs en ook die meid die meewas vertrok.

Zo dat betekende dat ik alleen achterbleef. Ik ben toen weer terug gegaan naar m'n oude hostel, omdat ik daar wel een aantal mensen kende. Het bleek dat ze 's avonds een BBQ hadden en ik was uitgenodigt. Ik ben er 's avonds heengegaan en ik raakte al snel in gesprek met een aantal mensen. Later zat ik naast een meid uit Taiwan en we raakten in gesprek.

Het bleek al snel goed te klikken en we zijn de volgende dagen ook bij elkaar gebleven. De vonk was al snel overgesprongen en we waren in Love. We bleven elke dag weer bij elkaar om vanalles te doen in Cairns. Maar helaas is er niet zo veel te doen. Maar we maakten wel plezier. En nou zou ze eigenlijk 7 november terug vliegen naar Taiwan.

Maar na er samen over te praten besloot ze haar vlucht een maand uit te stellen om samen met mij te zijn. We zijn samen naar een ander hostel gegaan en we hebben een maand lang veel plezier gehad. Maar de maand was al snel voorbij en zo is ze dus eergister 11 december naar Melbourne gevlogen. En gisteravond 12 december terug naar Taiwan gevlogen. Ze zal nou wel ongeveer aangekomen zijn in Taiwan. We zijn nog steeds heel erg verlieft en er zal binnenkort ook een vervolg op komen, maar daar vertel ik jullie later nog een keer over.

En wat ga ik nou doen? Nou ik ben gister met een bus naar een plaatsje Tully gegaan. Hier zal ik vanaf maandag aan het werk (als het goed is). Ik ga babanen plukken, zwaar werk maar ik heb het geld heel hard nodig. Dus ik zal wel moeten. Na die 4 dagen zal ik naar andere plaatsen reizen. En met kerst zal ik op een zeilboot zitten. The Whitsundays. En later als ik verder naar beneden reis zal ik met Oud&Nieuw op Fraser Island zitten. Daar zal ik dan een 4 Wheel Drive (4x4 auto) tour doen. Daarna zal ik verder afreizen naar Sydney. En in Sydney zal ik dan weer op zoek gaan naar werk.

Zo dat is het wel een beetje. Ik wil er nou een eind aan breien. Sorry voor iedereen die me een e-mail heeft gestuurd en nou al lang aan het wachten is op een mailtje van me terug, maar het kan wel even duren voordat ik wat terug stuur. Er is namelijk iets tussengekomen. Ik weet niet wanneer het me lukt iets terug te sturen. Sorry voor dat alles.

Oke veel groeten vanuit het warme Australie!!

Alvast prettige kerstdagen (witte kerst?) en een heel gelukkig nieuwjaar.

Wybo

25-03-2003: Lancering website  © 2003-2008 De GeKsTe reis OOIT  Laatste update: 18-05-2008